tag:blogger.com,1999:blog-4469399317232348961.post2441736697054100449..comments2023-10-26T04:12:25.912-07:00Comments on ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ: ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ ΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ Γ' ΣΥΝΟΔΟΥΚαθηγητής Αντ.Μάρκουhttp://www.blogger.com/profile/14582249798935436072noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-4469399317232348961.post-41623831501330337212014-07-06T12:37:29.751-07:002014-07-06T12:37:29.751-07:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.δάσκαλοςhttps://www.blogger.com/profile/07409684379878951154noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4469399317232348961.post-80621750479591737312014-07-06T12:09:42.091-07:002014-07-06T12:09:42.091-07:00Η απάντησή μου εδώ: http://krufo-sxoleio.blogspot....Η απάντησή μου εδώ: http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2014/07/blog-post_6.html<br />Επίσης σχετικά με το 3 ( 3.- Οι δυο φύσεις ενώθηκαν στο Χριστό σε μια φύση μετά την ένωση: «….. ουδέ εις δυο τέμνομεν Υιούς τον ένα….. μιαν φύσιν του Θεού Λόγου σεσαρκωμένην» ( PG 77. 232D-233A). Δογματικό λάθος, που αποτελεί μια φράση του αιρετικού Απολλιναρίου. Μετά την ένωση έχουμε δυο φύσεις σε μια υπόσταση, σε ένα πρόσωπο, αυτό του Θεού Υιού (ως ανωτέρω, σελ. 207)) διαβάστε στην Εκκλησιαστική Ιστορία του Φειδά σελ. 600 και θα δείτε πως δεν πρόκειται για δογματικό λάθος, αλλά για διαφορετική κατανόηση της φράσης.δάσκαλοςhttps://www.blogger.com/profile/07409684379878951154noreply@blogger.com